ای جووووونم پهلوون...
ای جووووونم پهلوون...
این بچه سرزمین منه، نیازه نداره لباسای مارک دار بپوشه ... همینجوریش خوشتیپ ترین بچه دنیاس :**
این بچه سرزمین منه، نیازه نداره لباسای مارک دار بپوشه ... همینجوریش خوشتیپ ترین بچه دنیاس :**
تیپ و قیافه ات تو حلقم...

+ نوشته شده در پنجشنبه یکم اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱۶ ب.ظ توسط مهدی اسلامی
|
این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غمهایتان از بین میرود